SMScredit.lt siūlo galimybę be įkeitimo, laidavimo ir dokumentų kalno kiekvienam Lietuvos gyventojui nuo 18 iki 70 metų amžiaus imti 50-750 € kreditus nuo 14 iki 30 dienų laikotarpiui.
Skirtingai nei kiti panašių paslaugų teikėjai, SMScredit.lt leidžia atidėti kredito grąžinimą, sumokant kiekvienai kredito sumai atitinkamas pratęsimo palūkanas.

Tavo paraiškas nagrinėjame, telefono skambučius išklausome ir atsakome kiekvieną dieną 08.00-22.00 val.

Šio puslapio viršuje įvesk savo el. pašto adresą ir slaptažodį bei spausk „Įeiti“. Slaptažodį sugalvojai registracijos metu. Šis slaptažodis naudojamas ir pateikiant paraišką kreditui.

Puslapio viršuje paspausk „Pamiršai slaptažodį?“ ir įvesk savo el. pašto adresą. Tau el. paštu tuojau pat bus atsiųstas laikinas slaptažodis ir instrukcija, ką daryti toliau.
Nepamiršk, kad laikinas slaptažodis galioja tik vieną savaitę nuo el. laiško išsiuntimo momento. Jei nespėsi laiku atsinaujinti savo slaptažodžio, turėsi šią procedūrą kartoti iš naujo, t.y. vėl spausti „Pamiršai slaptažodį?“ ir el. paštu atsisiųsti naują laikiną slaptažodį.

Dėmesio! Laikinas slaptažodis netinka bandant pateikti paraišką kreditui – prieš kreipiantis dėl kredito, laikinąjį slaptažodį turi pasikeisti į pastovų, t.y. savo sugalvotą.

Gaila, bet pinigų Tau negalime paskolinti, jeigu:

  • Esi įrašytas(-a) į skolininkų registrus (daugiau informacijos – www.manocreditinfo.lt arba skambinant telefonu 1551);
  • Dar negrąžinai savo ankstesnio SMScredit.lt kredito;
  • Registracijos metu nurodei klaidingus duomenis;
  • Esi jaunesnis(-ė) nei 18 metų arba vyresnis(-ė) nei 70 metų;
  • Tavo kreditinė istorija neatitinka mūsų taikomos kredito politikos.

Sąskaitos ir kredito sutartys siunčiamos pdf formatu. Jei negali jų atidaryti, savo kompiuteryje įdiek nemokamą Adobe Reader programą, kurią gali parsisiųsti paspaudęs šią nuorodą.

AB Instantor suteikia galimybę užregistruoti savo banko sąskaitą ir patvirtinti tapatybę kur kas greičiau ir patogiau. Tau tereikia prisijungti prie savo profilio, pasirinkti banką, kuriuo naudojiesi, naudojantis AB Instantor paslaugomis prisijungti prie savo elektroninės bankininkystės ir laukti atsakymo į pateiktą paraišką.

Žinoma. Visi gauti duomenys yra naudojami tik Tavo paraiškos įvertinimui ir nebus pateikti tretiems asmenims!

Jokie mokesčiai nėra taikomi. Ši paslauga yra visiškai nemokama!

Jeigu esi grąžinęs SMScredit.lt kreditą ir Tau reikalingas dokumentas patvirtinantis įsipareigojimų neturėjimą, parašyk prašymą iš registruoto elektroninio pašto į info@smscredit.lt. Prašyme nurodyk šią informaciją: vardas, pavardė, asmens kodas ir kokiai įstaigai reikalinga pažyma.

Gavę Tavo laišką, pažymą paruošime per 5 darbo dienas.
Ši pažyma papildomai nekainuoja.

1. Informacija, kurią turite nurodyti skunde:
  • Jūsų vardas, pavardė, asmens kodas, adresas ir kontaktinis telefono numeris (jeigu turite);
  • Jeigu esate atstovaujamas, turi būti nurodytas atstovo vardas, pavardė, adresas, kontaktinis telefono numeris bei dokumentai, patvirtinantys atstovo teisę atstovauti Jūsų interesus;
  • Aplinkybes, reikalavimus bei įrodymus, kuriais grindžiate skundą;
  • Duomenis apie sudarytą vartojimo kredito sutartį (sutarties data, numeris);
  • Skundas privalo būti parašytas valstybine kalba ir pasirašytas.

2. Jūsų skundas turi būti pateikiamas: UAB „Credit Service“ buveinės adresu: Jonavos g. 254A, Kaunas, arba el.paštu  – info@smscredit.lt .

3. Į Jūsų pateiktą skundą pagal UAB „Credit Service“ generalinio direktoriaus patvirtintų Skundų nagrinėjimo taisyklių 4.1. punktą Bendrovė atsako ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo skundo gavimo dienos. Išskirtiniais atvejais, kai skundas negali būti išnagrinėtas per šiame punkte nurodytą laikotarpį, Bendrovės įgaliotas asmuo apie tai Jums praneša nurodydamas vėlavimo pateikti atsakymą aplinkybes ir terminą, iki kada skundas bus išnagrinėtas ir Jums pateiktas atsakymas.

4. Jeigu Bendrovės atsakymas Jūsų netenkina, turite teisę dėl to paties ginčo dalyko kreiptis į Lietuvos banką per 3 mėnesius nuo Jūsų netenkinančio Bendrovės atsakymo gavimo dienos. Jeigu Bendrovė per 3 punkte nurodytą terminą Jums neatsako, turite teisę kreiptis į Lietuvos banką dėl ginčo nagrinėjimo per 3 mėnesius nuo šio termino pabaigos. Daugiau informacijos apie Lietuvos Banko ginčų nagrinėjimo tvarkas rasite čia.

5. Bendrovė Jūsų skundus nagrinėja neatlygintinai.

1. Informacija, kurią turite nurodyti skunde:
  • Jūsų vardas, pavardė, asmens kodas, adresas ir kontaktinis telefono numeris (jeigu turite);
  • Jeigu esate atstovaujamas, turi būti nurodytas atstovo vardas, pavardė, adresas, kontaktinis telefono numeris bei dokumentai, patvirtinantys atstovo teisę atstovauti Jūsų interesus;
  • Aplinkybes, reikalavimus bei įrodymus, kuriais grindžiate skundą;
  • Duomenis apie sudarytą vartojimo kredito sutartį (sutarties data, numeris);
  • Skundas privalo būti parašytas valstybine kalba ir pasirašytas.

2. Jūsų skundas turi būti pateikiamas: UAB „4finance“ klientų aptarnavimo skyriui, Jonavos g. 254A, Kaunas, arba el.paštu – info@smscredit.lt .

3. Į Jūsų pateiktą skundą pagal UAB „4finance“ generalinio direktoriaus patvirtintų Skundų nagrinėjimo taisyklių 4.1. punktą Bendrovė atsako ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo skundo gavimo dienos. Išskirtiniais atvejais, kai skundas negali būti išnagrinėtas per šiame punkte nurodytą laikotarpį, Bendrovės įgaliotas asmuo apie tai Jums praneša nurodydamas vėlavimo pateikti atsakymą aplinkybes ir terminą, iki kada skundas bus išnagrinėtas ir Jums pateiktas atsakymas.

4. Jeigu Bendrovės atsakymas priimtas sprendimas Jūsų netenkina, turite teisę dėl to paties ginčo dalyko kreiptis į Lietuvos banką per 3 mėnesius nuo Jūsų netenkinančio Bendrovės atsakymo gavimo dienos. Jeigu Bendrovė per 3 punkte nurodytą terminą Jums neatsako, turite teisę kreiptis į Lietuvos banką dėl ginčo nagrinėjimo per 3 mėnesius nuo šio termino pabaigos. Daugiau informacijos apie Lietuvos Banko ginčų nagrinėjimo tvarkas rasite čia.

5. Bendrovė Jūsų skundus nagrinėja neatlygintinai.